مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-11پزشكي

مردم بیشتر اجناس بسته بندی بخرند/ امکان آلودگی غذاهای طبخ شده در فضای باز


معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست بیشتر اجناس بسته بندی بخرند و یادآور شد: علاوه بر اینکه امکان شست وشو و ضد عفونی کردن بسته بندی وجود دارد، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست بیشتر اجناس بسته بندی بخرند و یادآور شد: علاوه بر اینکه امکان شست وشو و ضد عفونی کردن بسته بندی وجود دارد، جنس خارج شده از بسته بندی نیز آلوده نیست.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ثابت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 300 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و طی شبانه روز گذشته 59 بیمار جدید را بستری کردیم.

وی با اشاره به آداب خرید کردن از بازار و انتفال وسائل خریداری شده به منزل در روزهای کرونایی، افزود: اگرچه ادبیات علمی دنیا معتقد است که بیشترین راه انتقال ویروس کرونا از طریق تنفس است و لذا بر زدن ماسک به عنوان مهمترین روش پیشگیری از ابتلا تاکید داریم، اما احتمال انتقال ویروس از سطوح منتفی نیست و همچنان وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه انتقال کرونا از راه زدن دست های آلوده به چشم و بینی و دهان نیز انجام می شود، عنوان کرد: مردم سعی کنند خریدهای خود را از مکان های خلوت و کم رفت و آمد انجام دهند تا بار آلودگی ویروس در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیشتر اجناس بسته بندی بخرند/ امکان آلودگی غذاهای طبخ شده در فضای باز

مردم بیشتر اجناس بسته بندی بخرند/ امکان آلودگی غذاهای طبخ شده در فضای باز